Contactformulier Landelijk Meldpunt Zorg

Wilt u een vraag of klacht bij ons neerleggen? Dan kunt u gebruikmaken van onderstaand formulier. U kunt ons ook bellen of een brief schrijven. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van ons. Wij streven naar een afhandeling van 5 werkdagen.

Contactformulier Landelijk Meldpunt Zorg

U wilt een klacht melden
Wilt u contact over uw klacht?(verplicht)
Om contact met u op te nemen hebben we onderstaande gegevens van u nodig.
Aanhef
U kunt ook anoniem uw klacht melden.
Als u uw telefoonnummer doorgeeft, kunnen we u eventueel bellen als we vragen hebben over uw klacht.
U kunt zowel een datum invullen als een periode.
Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht. Wanneer uw klacht over een geneesmiddel of medisch hulpmiddel gaat, vul dan ook de naam van het product en de fabrikant in. Omschrijf uw klacht in maximaal 3000 tekens.
Gaat uw klacht over uzelf als patiënt/cliënt of over iemand anders?(verplicht)
U wilt een vraag stellen
Omschrijf uw vraag in maximaal 3000 tekens.
Wij geven bij voorkeur telefonisch advies zodat we ook aanvullende vragen kunnen stellen.
Aanhef
Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens

We gebruiken uw gegevens om uw vraag te beantwoorden of uw klacht te registreren. Uw informatie wordt niet met derden gedeeld. Klachten registeren we in een signaaloverzicht voor de inspecteurs van IGJ. Hierin staan niet uw naam of contactgegevens. Wel de namen van zorgaanbieders of fabrikanten waarover uw klacht gaat. Als er aanleiding is om uw gegevens langer te bewaren vragen we daarvoor eerst uw toestemming.

Akkoordverklaring(verplicht)